RaboWeek van start met drukbezocht game event

De RaboWeek IJmond is donderdagavond van start gegaan met een drukbezocht game event voor jongeren. Yarasky en HetGamePortaal gaven een inkijkje in hun leven als online content creator. Zij bereiken dagelijks een half miljoen jongeren met hun YouTube-filmpjes.

Bij het game event in het Rabobank IJmond Stadion waren ruim 200 enthousiaste jongeren aanwezig. De opbrengst van de merchandising ging naar Pro Kids IJmond, een stichting die jeugd die dat nodig heeft ondersteunt. Daarnaast kreeg iedere bezoeker een kaartje voor de wedstrijd Telstar-Almere City FC van aanstaande zondag.

De RaboWeek IJmond duurt nog tot en met vrijdag 3 november. Leden en klanten van de bank kunnen (met introducees) deelnemen aan de avond over Circulaire economie met topeconoom Herman Wijffels op maandag 30 oktober, het Fashion & Food Event op maandag 31 oktober en De vitale derde helft met Wilfred Genee op woensdag 1 november. Aanmelden kan via www.rabobank.nl/ijmond. De activiteiten voor senioren zitten vol.

Rabobank IJmond is een maatschappelijk betrokken bank die een positieve bijdrage levert aan wonen, werken en recreëren in de regio. De RaboWeek is daar een mooi voorbeeld van. In samenwerking met lokale ondernemers, vrijwilligers en de ledenraad organiseert de bank uiteenlopende activiteiten voor verschillende doelgroepen.

De RaboWeek IJmond staat dit jaar in het teken van verbinden. De bank doet dat door leden met elkaar in contact te brengen, maar ook door kennis te delen en ondernemende klanten de kans te
geven zichzelf te presenteren. Daarmee geven zij invulling aan de coöperatieve kernwaarden van de Rabobank, waar verbinden een belangrijke plaats inneemt.

Kijk voor meer informatie op www.rabobank.nl/ijmond of volg de bank op social media. (foto: Reinder Weidijk)